Właścicielem konta Pierwszy_kroczek jest firma
VIVO-TRADING  LEI WANG
NIP 852-243-66-34
zarejestrowana przez Prezydnenta Miasta Szczecin.

Adres siedziby:
ul. BUDZISZYŃSKA 6/8
70-023 SZCZECIN

Kontakt telefoniczny:
798 455 185

Adres e-mail:
vivo.trading@vp.pl

Adres przyjmowania reklamacji: 
ul. PIOTRA SKARGI 4
71-422 SZCZECIN

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem vivo.trading@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

PRAWO KUPUJĄCEGO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: vivo.trading@vp.pl.

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:
ul. Piotra Skargi 4
71-422 Szczecin

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Vivo-Trading Lei Wang
ul. Budziszyńska 6/8
70-023 Szczecin

Ja…………………………………………………….……………….
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……………………………….…, numer oferty w allegro………………………………………………………….,
login Allegro…………………………………………………………….…… .
Data zawarcia umowy to ………………………………..………….,
data  odbioru ………………………..……………………………………… .

Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..………………………………….
Data…………………………………………………………………….
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Zapłata za nabyty towar powinna nastąpić w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

Kupujący nie ma możliwości odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
2. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Sprzedający oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad. Wszystkie produkty dostępne w sklepie Pierwszy_kroczek są fabrycznie nowe i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Wszystkie wózki i foteliki wystawione na naszych aukcjach objęte są gwarancją \”door to door\” polskich dystrybutorów. Dokładne dane teleadresowe punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych dystrybutorów lub producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.